26 Nisan 2013 Cuma

Manga (Çizgi Roman) indir

Şeker Kız Candy'nin mangasını (çizgi romanını) aşağıdaki linklere tıklayarak indirebilirsiniz...

1. cildi indirmek için tıklayın...

2. cildi indirmek için tıklayın...

3. cildi indirmek için tıklayın...

4. cildi indirmek için tıklayın...

5. cildi indirmek için tıklayın...

6. cildi indirmek için tıklayın...

7. cildi indirmek için tıklayın...

8. cildi indirmek için tıklayın...

9. cildi indirmek için tıklayın...


İsterseniz bilgisayarınıza indirmeden de sitemiz üzerinden mangayı okuyabilirsiniz...
http://sekerkizcandyweb.tr.gg/Manga--k1-%C7izgi-Roman-k2-.htm

14 yorum:

  1. lütfen minik bir arkadaşıma yılbaşı hediyesi olarak bu kitabı hediye etmek istiyorum .:) ;-) 8.cildin devamı ve 9.cilt ne zaman çıkacak acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir hediye... :) Ama yeniyıla tüm çevirileri yetiştirebilirler mi bilmiyorum. Çeviriler http://candynindunyasi.com/ sitesi tarafından yapılıyor. Ben de sitemde yayınlıyorum :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için bir de bu siteye bakayım :)

      Sil
  2. merhaba... öncelikle paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum... benim iki sorum olacaktı:
    birincisi bu mangalar kaç cilden oluşuyor?
    ikincisi kitapların ve final kitaplarının türkçe çevirileri yapılacak mı? bunun hakkında bir bilginiz var mı?
    bir de 6. ve 7. cilt hotfile'den olduğundan indirilemiyor. eğer vaktiniz varsa başka bir yerden yüklerseniz çok memnun olurum :)
    paylaşımlarınız için emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... :)
      Manga toplam 9 ciltten oluşuyor.
      Kitapların bazı bölümlerinin Türkçe çevirisine sitemde yer veriyorum. Bilgisayarınıza indirip okuyabilirsiniz:
      http://sekerkizcandyweb.tr.gg/Candy-Candy-Final-Story.htm
      6. ve 7. cildi 13 Ocak'tan sonra hemen başka bir siteye yükleyeceğim :)
      İlginiz ve mesajınız için çok teşekkür ederim... :)

      Sil
    2. Asıl biz teşekkür ederiz, yüklemeleriniz ve ilginiz için :)

      Sil
  3. Merhaba Sibel hanım
    6 ve 7. ciltler yüklendi mi acaba ? Hangi siteye yüklendi
    Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... :)
      6. ve 7. ciltlerin linklerini yeniledim. Bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Sevgiler... :)

      Sil
  4. Teşekkürler Sibel Hanım :) 25 yaşındayım ve sanırım yaşıtlarımın çoğuda benim gibidir.Yıllardır Terry Amerika'ya gittikten sonrası soru işareti olarak kalmıştı.Rüyalarıma girdiğini bilirim.İş,güç,hayat derken hep ertelemiştim. 3 gün içinde hem anime, manga,hem roman özetleri ne varsa tükettim.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
    Şunuda eklemek istiyorum 1970lerde çıkan bir animeye göre hala seviliyor,hala fanları bu kadar aktif,hala özlemle yeni şeyler bekleniyor.Umarım Mizuki,yapımcı ve yayınevleri bazı şeylerin farkına varırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel ilginizle siteyi canlı tutuğunuz için çok teşekkür ederim. :) Umarım bir gün hayalimiz gerçekleşir ve Candy yeniden ekranlarda, hakettiği gibi, küçük büyük tüm izleyicilerinin seyrine sunulur...

      Sil
  5. Çeviri ve paylaşım için çok teşekkürler. Kanımca artık bu seri de yeniden yapılmalı. 1970'lerin eski moda tarzı göze hitap etmiyor. Yapımcılar 1910'lu yıllları yansıtmaktan acizmiş zaten. Terry bütün kıyafetlerinde 1970'lerin havasında geziyor. Zaman periyoduna göre yapılmamış. Mangasını okuyanlar ne demek istediğimi daha iyi anlayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA ÇOK HAKLISINIZ HİÇ O DÖNEMİ YANSITMAYAN KIYAFETLER VAR AMA KONU O KADAR GÜZEL CANDY OKADAR TATLI Kİ BİZ HİÇ DİKKAT ETMEMİŞİZ AYRICA CANDY NİN YAZI İSKOÇYADA GEÇİRDİĞİ BÖLÜMLERE BİRAZ DAHA YER VERİLEBİLİRDİ YAZ AYI BOYUNCA FARKLI GEZİLERE ÇIKABİLİRDİ TERRY İLE GEÇİRDİĞİ ZAMANLARA HİKAYEDE BİRAZ DAHA YER VERİLMELİYDİ KÖTÜ KARAKTERLER NEİL VE ELİSA TERRY VE CANDY İ KISKANABİLİRDİ BEYAZ PARTİ GİBİ ELROY HALADA KENDİ ARKADAŞ ÇEVRESİNİ TOPLAYARAK ADLEY AİLESİ ŞEREFİNE BİR BALO DÜZENLEYEBİLİRDİ İSKOÇYA GİBİ RENKLİ BİR ŞEHİRDE NEDEN ETKİNLİKLERE YER VERİLMEMİŞ CANDY MADEM ADLEY AİLESİNİN BİR ÜYESİ NEDEN DAHA ŞIK GİYİNMİYOR OKUL ANILARI ÇOK KISA SÜRMÜŞ ÇİZİMLER BAZI SAHNELERDE GÜZELKEN BAZILARINDA GEÇİŞDİRİLMİŞ YENİ ANİMELERDE ÇİZGİ FİLMLER DAHA KALİTELİ UMARIM BU CANDY HİKAYESİ TEKRAR KALEME ALINIP UZATILIR OKUL YILLARINA DADA GENİŞ YER VERİLİR SİBEL HANIM UMARIM BİZİM İÇİN VE TÜM CANDY SEVENLER İÇİN BU ÇİZGİ FİLM EN GÜZEL GÖRÜNTÜLERİYLE YAPILIR MÜZİKLER VE EFEKLERHARİKA İNSANA YAŞAMA SEVİNCİ VERİYOR SEVGİLER

      Sil
  6. BEN 36 YAŞINDAYIM BU ÇİZGİ FİLMİ ÇOCUKLUĞUMDA 52 BÖLÜM OLARAK İZLEMİŞTİM ŞİMDİ İSE 115 BÖLÜM OLARAK İZLİYORUM TEŞKKÜRLER SİBEL HANIM KEŞKE BU ÇİZGİ FİLMİN BİR FİLMİDE YAPILSA ÇOCUKLARA ÇOK ÖRNEK TEŞKİL EDEN BİR FİLM BUNUN GİBİ ÇİZGİ FİLMLERİN DEVAMINI DİLİYORUZ YAPIMCISINDAN ANİMELERE BAYILIYORUM 60 YAŞINA DA GELSEM İZLERİM ŞEKER KIZ CANDYİ SEVGİLER CANDYLİ GÜNLER

    YanıtlaSil
  7. TANIAN DAMA PRAGMATIC DAMA EAN SHUHAN JUDI SHUHAN
    TANIAN DAMA PRAGMATIC DAMA EAN SHUHAN JUDI titanium glasses SHUHAN ford transit connect titanium JUDI SHUHAN JUDI SHUHAN JUDI SHUHAN JUDI gold titanium alloy SHUHAN titanium hammer JUDI titanium jewelry piercing SHUHAN JUDI SHUHAN JUDI SHUHAN

    YanıtlaSil